הקשר בין תדירות/Frequency וירידה בביצועי קמפיין פייסבוק

הקשר בין תדירות ומודעות שהתעייפו

המודעות הממומנות התעייפו לכם? בואו נכוון את הספוט על העניין 👇 אם אתם מעלים קמפיינים בפייסבוק, אתם בטח מכירים את זה שמודעה ממומנת עובדת מצוין במשך שבועות ואולי חודשים ובשלב מסוים מפסיקה להביא תוצאות. כן, זה קורה לרוב העסקים באיזשהו שלב. ברוב המקרים המודעה ממשיכה להיחשף לקהל שלנו, הכסף ממשיך לזרום אבל הלידים או המכירות […]

מדבקות וואצאפ ממותגות

מדבקות ממותגות לוואצאפ

איך כל ההתמכרות הזו למדבקות וואצאפ התחילה? בהתחלה, כמו כולם, גם אני אספתי סטיקרים ששלחו לי בכל מיני הודעות אישיות או בקבוצות. לאחר מכן השתדרגתי והתחלתי לשחק קצת עם מדבקות אישיות של תמונות שצילמתי. חמוד אמרתי לעצמי אבל לא משהו מעבר שיכולתי ממש להתלהב ממנו. עם הזמן המדבקות שקיבלתי היו יותר ויותר יצירתיות, מצחיקות ומשוגעות, […]

5 טיפים לשדרוג דף הנחיתה

עיצוב ובניית דף נחיתה

אני נוחתת בדפים רבים טובים ויפים שלפעמים זקוקים לשינוי קטן כדי להיות מכווננים יותר וממוקדים יותר, פעמים רבות זה באמת יושב על שינוי נקודתי ויחד עם זאת משמעותי. ריכזתי כאן 5 טיפים קלים שעוד היום תוכלו ליישם בדפי הנחיתה העסקיים שלכם: 1. מציגים את מספר הנייד שלכם בדף הנחיתה ומאפשרים לנוחתים בו לטלפן אליכם? מעולה! […]

6 מרכיבים שלא כדאי לכם לפספס בדפי הנחיתה שלכם

טופס דף נחיתה

  אחד המרכיבים החשובים ביותר בדף נחיתה הוא הטופס שמטמיעים בו.   טופס שהושקעה בו חשיבה יכול לעשות את כל ההבדל אם הגולש ימלא אותו ויהפוך ללקוח פוטנציאלי שלנו. הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לזכור בעת בניית טופס:   1. שמרו על זה פשוט: ככל שתכלולו יותר שדות בטופס, כך קטן הסיכוי שמישהו ימלא אותו. […]

Google Forms – אם לא נשאל איך נדע

Google Forms - אם לא נשאל איך נדע

מכירים Google Forms, כלי חזק ליצירת טפסים וסקרים מותאמים אישית אונליין, זה שכל עסק שעוסק בסדנאות ומספק שירותים צריך לאמץ? אז מה יש בו שאני כל כך אוהבת ושעוזר לי לנהל את העסק? נתחיל בזה שהוא סוגר לי את כל הפלואו לפני ואחרי העברת סדנה, הוא גדוש באפשרויות והוא חינמי 🙂 זה 1 🙂 2. […]