מכירים Google Forms, כלי חזק ליצירת טפסים וסקרים מותאמים אישית אונליין, זה שכל עסק שעוסק בסדנאות ומספק שירותים צריך לאמץ?
אז מה יש בו שאני כל כך אוהבת ושעוזר לי לנהל את העסק?
נתחיל בזה שהוא סוגר לי את כל הפלואו לפני ואחרי העברת סדנה, הוא גדוש באפשרויות והוא חינמי 🙂 זה 1 🙂
2. אז כחלק מהכנה מקדימה לקראת סדנאות אני שולחת למשתתפים שלי שאלון קצר אך מדויק שישקף לי את הרמה המקצועית (מתחילים/שולטים/מתקדמים), הצרכים והציפיות שלהם מהסדנה. ככה התכנון וסדר הנושאים מותאמים למשתתפים, אני מכוונת לנושאים שעלו בשאלון ודואגת לתת כמובן את האקסטרה ידע
3. כדי לסגור את הקצוות, וזה החלק המעניין אני שולחת למשתתפים סקר משוב לאחר הסדנה וממש בודקת האם היא היתה שווה. ממש ככה, רק דרך שאלות ממוקדות, למשל: ״האם החומר הועבר בצורה ברורה ומובנת?״, ״האם את.ה מרוצה מהתכנים שהועברו בסדנה?״ וגם שאלה שיכולה ממש למקד ולעזור לי להשתפר: ”מה אהבת ומה אני יכולה לשפר לפעם הבאה?״
4. את השאלון אני בונה מסוגים שונים של שאלות למשל בחירה מרובה/תיבת סימון/תשובה קצרה/ תפריט נפתח/סולם ליניארי ועוד ועוד, שיהיה מעניין ומדויק לנושא שאותו אני מודדת.
5. יתרון ויזואלי חזק שאני מאוד אוהבת הוא ניתוח נתונים בזמן אמת דרך תרשימים וגרפים. לגמרי מאפשר לי לקבל את התמונה המלאה במהירות ובקלות בכל נקודת זמן
6. באמצעות הכלי המטורף הזה אני מקבלת מידע מהלקוח שמעוניין בשירות מסוים, בדרך כלל לקראת תחילת התהליך. לדוגמה לקוח שמעוניין בכרטיס ביקור דיגיטלי עונה על שאלון שהמטרה שלו היא לאסוף את כל המידע שיוצג בכרטיס. חוסך לי ולו זמן יקר של תשאול טלפוני ומרכז את כל המידע במקום אחד
7. בניית טופס בן 4-6 שאלות מצריך בערך 15 דקות, זה הכל. מטורף! תוסיפו עוד 3 דקות של פתיח והסבר קצר על מטרת השאלון ויש לכם את זה
8. כמו שרמזתי בהתחלה, הכלי הזה מתאים לכל סוג עסק בין אם קטן/בינוני/גדול, נותן שירות או מחזיק מלאי. הרעיון הוא להתאים את השאלות שימדדו צורך/רצון/העדפה/שביעות רצון וכל מה שתרצו
מזדהים עם זה או שטרם התנסתם? כתבו לי.
אשמח לדעת איפה אתם משלבים או חושבים לשלב אותו בעסק שלכם 💭💥