6 מרכיבים שלא כדאי לכם לפספס בדפי הנחיתה שלכם

 

אחד המרכיבים החשובים ביותר בדף נחיתה הוא הטופס שמטמיעים בו.

 

טופס שהושקעה בו חשיבה יכול לעשות את כל ההבדל אם הגולש ימלא אותו ויהפוך ללקוח פוטנציאלי שלנו. הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לזכור בעת בניית טופס:

 

1. שמרו על זה פשוט: ככל שתכלולו יותר שדות בטופס, כך קטן הסיכוי שמישהו ימלא אותו. היצמדו לפרטים החיוניים אלו שאתם באמת צריכים, כמו שם, דוא"ל ואולי עוד פיסת מידע אחת הכרחית למשל נייד.

2. דאגו לניראות מושכת: צורה משעממת ופשוטה נוטה פחות למשוך את תשומת הלב. השתמשו באלמנטים עיצוביים כמו צבע רקע, צבעים מנוגדים של שדות וטקסט, שדות רחבים וארוכים שיכילו מספר נייד/כתובת מייל וכד׳ ודאגו ש״הבמה״ של הטופס תהיה מזמינה.

3. הגדירו צבע נכון לכפתור שליחה: המנעו מצבע אדום לכפתורי שליחה. אמנם אין כלל קשיח לגבי הצבע של כפתור השלח, אבל בדרך כלל לא מומלץ להשתמש באדום כצבע הראשי של הכפתור. הסיבה לכך היא שאדום קשור לרוב לסכנה או לשגיאת מערכת ומחקרים מצאו שגולשים נמנעים ללחוץ עליו. במקום זאת, מומלץ להשתמש בצבע מושך ויזואלית ומנוגד לצבע הרקע. חלק מהאפשרויות הפופולריות שהוכחו כיעילות במחקרים כוללות ירוק, כחול וכתום, אך בחירת הצבע צריכה להיות תלויה בעיצוב הכללי ובמיתוג של הדף.

4. נסחו מיקרו קופי לכפתור השלח: כתבו טקסט ברור ותמציתי שישקף את מה שיקרה כשהמשתמש ילחץ על הכפתור למשל "שלח", "הורד עכשיו", "קבל את המדריך בחינם" או תקלילו ונסחו טקסט כמו ״קליק אחד והמדריך בדרך אליכם״ או ״קרני, אשמח להצטרף״, שלבו הומור/קריצה איפה שניתן ובמינון נכון.

5. בקשו אישור לשליחת חומרים פרסומיים: תיבת סימון לאישור קבלת חומרי דיוור בטופס דף נחיתה מתייחסת בדרך כלל לשאלה האם המשתמש רוצה לקבל הודעות דוא"ל עתידיות או חומרי קידום מכירות מהחברה או הארגון. על ידי סימון התיבה, המשתמש נותן את הסכמתו לקבל חומרים אלו. למשתמשים צריכה להיות הבחירה להצטרף או לבטל קבלת הודעות עתידיות, והבחירה שלהם צריכה להיות מכבדת על ידי החברה או הארגון. בנוסף, חשוב להיות שקוף לגבי סוג החומרים שהמשתמש צפוי לקבל אם יסמן את התיבה. זה יכול לכלול ניוזלטרים, הצעות קידום מכירות או חומרים שיווקיים אחרים.

6. בדקו ובצעו אופטימיזציה: נסו וריאציות שונות של טפסים כדי להבין מה עובד הכי טוב. בחנו בכל פעם אפקט של שינוי קטן כמו סוג שדה, הנעה לפעולה וכד.
עובדים עם הקווים האלו? מעולה!

 

קיבלתם רעיון חדש לשיפור? נסו אותו ואל תשכחו לשתף אותי
אני פה לכל שאלה ❤️

קרני

טופס דף נחיתה