בלוג
From my keyboard
5 סיבות מעולות לבניית רשימת תפוצה
השימוש ברשימות תפוצה רק הולך וגובר, למרות מה שחושבים. והסיבה? היא פשוט עובדת. היא זולה, אמינה, היא שלכם והריצה איתה היא למרחקים ארוכים. בואו נדבר על 5 סיבות ממש טובות
הקשר בין תדירות/Frequency וירידה בביצועי קמפיין פייסבוק
המודעות הממומנות התעייפו לכם? בואו נכוון את הספוט על העניין 👇 אם אתם מעלים קמפיינים בפייסבוק, אתם בטח מכירים את זה שמודעה ממומנת עובדת מצוין במשך שבועות ואולי חודשים ובשלב
מדבקות וואצאפ ממותגות
איך כל ההתמכרות הזו למדבקות וואצאפ התחילה? בהתחלה, כמו כולם, גם אני אספתי סטיקרים ששלחו לי בכל מיני הודעות אישיות או בקבוצות. לאחר מכן השתדרגתי והתחלתי לשחק קצת עם מדבקות
5 טיפים לשדרוג דף הנחיתה
אני נוחתת בדפים רבים טובים ויפים שלפעמים זקוקים לשינוי קטן כדי להיות מכווננים יותר וממוקדים יותר, פעמים רבות זה באמת יושב על שינוי נקודתי ויחד עם זאת משמעותי. ריכזתי כאן
6 מרכיבים שלא כדאי לכם לפספס בדפי הנחיתה שלכם
אחד המרכיבים החשובים ביותר בדף נחיתה הוא הטופס שמטמיעים בו. טופס שהושקעה בו חשיבה יכול לעשות את כל ההבדל אם הגולש ימלא אותו ויהפוך ללקוח פוטנציאלי שלנו. הנה
Google Forms – אם לא נשאל איך נדע
מכירים Google Forms, כלי חזק ליצירת טפסים וסקרים מותאמים אישית אונליין, זה שכל עסק שעוסק בסדנאות ומספק שירותים צריך לאמץ? אז מה יש בו שאני כל כך אוהבת ושעוזר לי